Torfowisko pod Zieleńcem

Miałem dwie godziny do zmroku i po całodziennej majowej wędrówce nie wiedziałem co robić bo na spanie za wcześnie. 🙂 Wybrałem się więc na spacer do rezerwatu „Torfowisko pod Zieleńcem”. Miałem go przez całe dwie godziny tylko dla siebie. Nigdy tu nie byłem. Pomimo zmęczenia nie żałuję decyzji, skończyło się tym że spanie potem rozbijałem po ciemku. 🙂 Ale za to z widokiem na Duszniki Zdrój ‚pod kołderką’ …

Wcześniej jednak fotogaleria z rezerwatu przedwieczorową porą:


torf_logo

torf1

torf2

torf3

torf4

torf5

torf6

torf7

torf8

torf9

torf10

torf11

torf12

torf13

 

 

3 thoughts on “Torfowisko pod Zieleńcem

    • Miejsce jest super – polecam. Jednak jest ono dość mocno oblegane za dnia (patrząc na ilość samochodów na parkingu przy rezerwacie). Chciałem je zobaczyć w ciszy i mi się udało 🙂

  1. A ja polecam odwiedzić torfowisko jesienią, najlepiej w październiku. Wtedy dopiero czuć magię miejsca i istnieje prawie stuprocentowa gwarancja, że nikogo nie spotka się na szlaku.
    Regina Ostrowska

Skomentuj

