Nad wsią Šonov

Do dawnej wsi Granicznik szedłem od strony czeskiej. Idę trochę naokoło przez las drogą. Zanim skręcę w stronę granicy przy drodze odsłania się widok na łąki nad wsią Šonov z Kotliną Broumowską i Górami Stołowymi w oddali (50°36’58.0″N 16°23’29.0″E).

Ponieważ będę tędy wracał, wpadam na pomysł, że w drodze powrotnej skrócę sobie drogę przez te łąki, podziwiając krajobraz.


Pod koniec dnia jestem z powrotem w tym widokowym miejscu. Jednak tym razem na łące pojawili się jej ‚użytkownicy’.

Jeden z nich uważnie się mi przygląda. Co powoduje zmianę oryginalnych planów powrotu skrótem przez łąki. 🙂

Idę dłuższą chwilę jej skrajem, jestem cały czas bacznie obserwowany. Jednak decyduję na powrót na monotonną drogę leśną.

W górnej części wsi Šonov, w miejscu gdzie miał się skończyć mój ‚skrót przez łąki’ taka oto informacja:

Chyba jednak ostudzę na przyszłość swoje pomysły łażenia na skróty…

 

3 thoughts on “Nad wsią Šonov

  1. Bliskie spotkania…. tylko którego stopnia? Super się takie rzeczy czyta… Oby więcej takich podróży… Pozdrawiam
    Kuba

    • Dzięki. Od bliskiego spotkania oddzielało mnie ‚ogrodzenie’ z drutu, choć miałem obawy, że nagle może się one skończyć (już tak kiedyś miałem). Pozdrawiam.

Skomentuj

