Kamienne twarze góry Ostaš

Ostaš – bardzo popularny szczyt czeskiej części Gór Stołowych. Co widać już było po pełnym samochodów parkingu u podnóża góry. Przygotowałem się już psychicznie na łażenie ‚w tłumie’, ale na szlaku zaskoczenie – nikogo 🙂 Po drodze, kilka minut od parkingu minąłem bar pełen ludzi, może to przyczyna pustek w dalszej części drogi? 😉

Niemniej jednak, Ostaš ze swoimi skalnymi formacjami warte jest przyjazdu tutaj. Jeśli jeszcze dodatkowo ma się komfort samotności wśród skał… nic dodać nic ująć. Warto zarezerwować kilka godzin, jak nie cały dzień 🙂

Po powrocie do domu przeglądam zdjęcia zrobione na tej górze. Znajduję twarze, kamienne twarze – te znane i te mniej znane. Oto one:


Kamienne twarze góry Ostaš

 
3 thoughts on “Kamienne twarze góry Ostaš

    • Do Kociego Gródka nawet na moment wszedłem, ale stwierdziłem, że jak wejdę dalej to do nocy już nie wyjdę 🙂 Zostawiam go więc na następny raz.
      O Hejdzie nie wiedziałem – zanotowane na mojej liście 🙂 Dzięki za podpowiedź.
      Pozdrawiam.

Skomentuj

