Sawanna Afrykańska

Wbrew tytułowi jestem ciągle w Górach Stołowych 🙂

Sawanna Afrykańska to spopularyzowana na mapach turystycznych nazwa Łężyckich Skałek – łąki na której rozrzucone są różnej wielkości skałki (50°27’19″N, 16°19’54″E).

Już rok temu korciło mnie to miejsce, kiedy wędrując zobaczyłem je z Narożnika, wtedy jednak zabrakło już czasu…

…wróciłem więc w tym roku. Na rowerze 🙂

Jak dla mnie – TOP 10 Gór Stołowych.

Po cało-popołudniowym zastanawianiu, z dziesiątek zrobionych zdjęć wybrałem pięć – ale ciągle wg mnie nie oddają one piękna tego miejsca. Dlatego resztę widoków Sawanny Afrykańskiej zostawiam tym co tutaj dotrą 🙂

Skomentuj

