Róg

Najwyższy szczyt Zaworów – północno-zachodniej części Gór Stołowych.

O ile wierzchołek (50°40′19.5″N 16°05′58.1″E), płaski i w lesie, nie robi szczególnego wrażenia…

… o tyle widok z zachodniego zbocza o poranku z Kotliną Krzeszowską uśpioną wśród mgieł powala mnie na kolana 🙂

rog_view

Widok ten to jedna z nielicznych doświadczonych tzw. ‚żylet’, przejrzystość powietrza była idealna. Mogłem gołym okiem dostrzec szczegóły infrastruktury na Śnieżce oddalonej o 26 km.

A w ‚kołderce’ Chełmsko Śląskie na tle Gór Kruczych.

 

8 thoughts on “Róg

  1. Widoczek bajka! A to z miejsca przed pętlą południową jaką robi szlak czy już przy azymucie północnym?

    • Zdjęcie zrobione na grzbiecie tuż przed wierzchołkiem, czyli azymut północny 🙂 W takich momentach żałuję, że na wyprawy biorę tylko mojego fotograficznego głuptaka a nie pożyczam ciężkiego sprzętu foto od mojej żony. Narobiłem trochę ujęć ‚żylety’ z tego miejsca, spróbuję je trochę obrobić i dołączyć do tego wpisu, bo warto.

Skomentuj

