Parking na Rozdrożu pod Sulicą

Ostatni weekend lata okazał się wariacki. W piątek góra Královecký Špičák (rower), później wizyta we Wrocławiu. Skoro już musiał być Wrocław to decyduję się na wieczorny przejazd w Niski Jesionik. W sobotę rano góry Slunečná (rower) i Jelení vrch (rower), następnie przemieszczenie się z ‚Dalekiego Wschodu’ Sudetów na zachód zahaczając po drodze zdobycie wzgórza Kalwaria i góry Chełmiec (rower).

I tym sposobem na niedzielę została w Projekcie-2013 tylko Śnieżka.

Potrzebowałem spokoju by trochę odpocząć. Wybrałem parking leśny 2km przed Przełęczą Okraj, zwany Rozdrożem pod Sulicą (50°44’53.5″N, 15°50’46.6″E). Zaskoczyła mnie nowa wiata i względny porządek, o ile sobie przypominam to miejsce w przeszłości wyglądało dużo gorzej.

Urokiem parkingów leśnych jest cisza i spokój – tak mi potrzebny do regeneracji organizmu przez noc po 5 górkach i 800km w samochodzie w ostatnich dwóch dniach.

No i odezwało się prawo Murphy’iego 🙂

Trafiłem na ten moment (notabene raz do roku), kiedy to miejsce NIE JEST ciche i spokojne i to przez całą dobę a nawet dwie doby. Stałem się mimowolnym kibicem (chyba jedynym o tej porze na całej trasie nie licząc organizatorów) X Przejścia dookoła Kotliny Jeleniogórskiej im. Danela Ważyńskiego i Mateusza Hryncewicza.

Ruch był jak na Krupówkach (absolutnie nie obrażając zawodników – WIELKI szacunek dla WAS). W tym roku przejście odbywało sie w odwrotnym kierunku, więc uczestnicy na tym parkingu mieli ponad 3/4 140tu kilometrowej trasy za sobą, co było zresztą widać. Pokibicowałem chwilę (czyli dobre kilka godzin) aż w końcu padłem ze zmęczenia.

Skomentuj

