Czartowskie Skały

Dotarłem tutaj (50°40’33.0″N 16°09’06.0″E) już dość późno.

Jako że był zachód słońca udało mi się przy tych skałach uchwycić moment, na który warto czekać:

Obok skał, w urokliwej kotlinie znajduje się wiata, biwakować tam może wygodnie na pewno kilkanaście osób 🙂 Szkoda tylko, że otoczenie pokazuje, że bywalcy nie mają ochoty sprzątanie po sobie…

Czartowskie Skały kilkanaście metrów od wiaty ukryte są w lesie.

Rosnące drzewa powodują, że kilkunastometrowej wysokości skały nie są wyeksponowane. Niemniej jednak robią one wrażenie szczególnie jak sie pod nimi stanie i spojrzy w górę.

3 thoughts on “Czartowskie Skały

    • Te wiaty (jest ich tego typu trochę w okolicy) są rewelacyjne. Przede wszystkim przestronne 🙂
      Właśnie mi Pan przypomniał, że miałem do tego wpisu, który jest już dość ‚stary’ zrobić zdjęcie Czartowskich Skał następnym razem, a od tego czasu przejeżdżałem tam wielokrotnie. Skleroza 🙂

Skomentuj

