‚Skrótem’ z Karpnik do E3

W Karpnikach rzut oka na moją mapę – na wschód odchodzi ścieżka, która doprowadzi mnie do niebieskiego szlaku E3. Lecz jak to bywa ze ścieżkami w górach, są one tylko na mapie – moja skończyła się po półgodzinie marszu. Lekka konsternacja ale i satysfakcja bo koniec ścieżki nastąpił w miłej dla oka kotlince (N50°51.080; E15°53.318), oczywiście ze śladami biwakowania:

Po krótkim śniadaniu decyzja pójścia na azymut, może w końcu odnajdzie się ścieżka z mapy. Niestety prawie do końca ‚skrótu’ było to typowe podejście ‚off-trail’ z uruchomieniem kijków do pomocy. Po drodze minąłem ciekawe skałki:

W końcu tuż przed niebieskim szlakiem pojawiła się droga. Z planowanego godzinnego przejścia skrótem zrobiły się ponad dwie godziny, tak to ze skrótami bywa.

Jakiś czas po powrocie, przeglądając mapy UMP dostrzegłem, że jednak ktoś wytyczył skrót! Naniosłem swoją trasę, no i już wiem że trzeba było na początku wcześniej skręcić. Ale to już do sprawdzenia następnym razem. A oto rzut mapy UMP ze skrótem wraz  z zaznaczoną na czerwono moją trasą:

Skomentuj

